Pak beker
HMC Den Bosch heeft voor de vijfde keer deze eeuw de KNSB-beker gewonnen. In het Berenschotkantoor in Utrecht werd achtereenvolgens afgerekend met organisator Paul Keres en landskampioen Amevo Apeldoorn.
Partijen kun je hier naspelen. PGN downloaden gebeurt hier.
Foto-albums: René Olthof, Harry Gielen. Foto’s in dit verslag zijn van René.
Lees verder op de HMC-site.
Lees meer >
Het is alweer een weekje geleden maar in het weekend van 5, 6 en 7 mei organiseerde schaakvereniging WLC uit Eindhoven haar traditionele 
Toch nog gedegradeerd

