DSC 1 laat opnieuw matchpunten liggen
Gisteren moest ook DSC1 naar het uiterste oosten des lands, voor een wedstrijd tegen Vianen. Niet te verwarren met het Utrechtse Vianen (naar het schijnt tot 2002 zelfs onderdeel van ons aller provincie Zuid-Holland), dit Vianen ligt vlak onder Nijmegen, langs de snelweg naar Köln. Nou ja, langs de snelweg… daarna moesten we nog een stukje door de middle of nowhere rijden, hetgeen steeds dunner bevolkt leek. We waren op een gegeven moment bang dat de speellocatie "’t Akkertje" zijn naam eer aan zou doen…
Lees meer >













