“Gezins-taal” door Manuel Nepveu. Column van Schaakvereniging Promotie.
Ik ben nooit naar een voetbalwedstrijd geweest. Ik heb ook geen plannen in die richting. Toch heb ik al sinds mijn middelbare schooltijd een zwak voor een van de clubs in de huidige Eredivisie: Feyenoord. Dat is wat vreemd, want ik heb nooit in Rotterdam gewoond en als woonplaats een indicator zou moeten zijn dan hadden ADO en Groningen meer voor de hand gelegen. Maar neen.
Ik vond het dan ook prima dat Feyenoord dit seizoen een vliegende start had.
Lees meer >





